Saturday, January 22, 2011

Welcome 2011

Posted by atie at 4:23 AM
Welcome...
Dis year umur da meningkat n insyaAllah pemikiran pun meningkat..
agaknyela..huhu..
Awal tahun ni memang satu cabaran tuk aku..
satu persatu terjadi dlm idup aku..

Pada hari rabu, 5hb Jan 12.30 pg mak aku call..
suh kami adik beradik balik ke kg..
mak cakap ayah tiri aku da meninggal dunia..
Aku baru je dtg tengok ayah tiri aku ari isnin tu..
tak sangka Allah lebih sayangkan dia..
Masa tu aku kt Shah Alam..
Patutah malam tu aku tiba2 terjaga..
sebenarnye aku mmg da plan nk mc esoknye..
disebabkan terlalu penat dduk dlm bus..
semata2 nak renew rapid pass nye pasal..
xsangke plan aku menjadi..
Bukan diminta tapi dah takdir,
org yg pergi tetap pergi..
yang hidup mesti teruskan hidup..
memang terlalu sedih sbb ayh tiri aku mmg terlalu baik..
arwah layan kami adik beradik macam anak die sendiri..
sampaikan aku terpaksa ambil cuti 3 hari berturut2..
xsampai ati nak tinggalkan mak sorg2 kat umah..
selamalah kak ngah aku ade..
dapatlah temankan mak tuk sementara..
thanx kak ngah..:-)

Aku paling kesian kt mak..
selama ni ade yang tolong jaga mak..
tengok2kan mak..tapi skg xlagi..
malam tu aku da pikir masak2 pe aku patut wat lepas ni..
and dats only d right decision..
memang ramai yang bantah..
ade gak yang setuju..
aku je satu2nye anak perempuan..
dan aku xkisah pe org nak ckp..

sape2 yang terbaca blog ni harap dapat sedekahkan surah Al-fatihah..
Al-fatihah..
(TQ)

okeh xmo sedey2 lagi..
Selamat tahun baru n hope semua yang diazamkan
tuk tahun ni menjadi hendaknya..

AMIN!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

~~DeAr DiArY~~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei