Monday, November 8, 2010

AP Family Day at Eagle RAnch,PD..

Posted by atie at 7:20 AM

Sabtu n ahad lepas, section aku-acc payable de wat family day kat PD..
Nak dijadikan cerita khmis tu aku da apply cuti awal2..
Jumaat tu da memang cutikan..
Member aku msj bgtau kena de kat Proton kul 7.30 pg coz nk gerak awal la konon..
Aku sampai kul 6.40 pg cam2la... sorang pun xde..memang aku anginla...
ckp awal tapi sampai kul 8 baru bpe kerat je yang sampai..
aku ngan adik tumpang kak kykin..

Pagi tu gerak dlm kul 9pg..
Yang besnye kitorang de treasure hunt sepanjang jln nk ke PD..

Align Left

marshall yang mengiringi kitorang sampai toll elite..thnx Club Lekir..

Treasure hunt start dari Proton ke Port Dickson..

soalan yang dorang bagi memang ntah pape (dalam erti kate susahla...=p)

dgn tulipnye yg salah...kitorang jadi sesat...

dahlah ikut jln jauh sgt sebab check in kan kul 3ptg...

Last check point kat Eagle Ranch kitorang sampai dlm kul 2.30 ptg cm2..

Ptg 2 tdo sampai kul 5 baru kuar g jln2 area eagle ranch..

Bilik die memang unik lain dari yang lain..


Malam 2 kitorang dinner n de karaoke, lucky draw n winner tuk treaseure hunt..

Tema tuk mlm 2 red indian ngn koboi..So, kitorang nk save budget plihlah red indian..



ala-ala koboi...ni pun pinjam topi ainy=p
hadiah yang dimenangi-treasure hunt n hadiah peserta paling cute=p


Memang kelakar tapi jadi perhatian coz kitorang ber3 je ala2 red indian...
tuk treasure hunt kitorang dpat no 5 n hadiahnye confirm besar....
Hadiah lucky draw tahun ni mmg bes giler siap de handycam, mp4, filter air n mcm2 ado...

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

~~DeAr DiArY~~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei