Friday, September 17, 2010

Selamat Bertunang!!!

Posted by atie at 6:53 PM

selamat bertunang kepada my kazen~misz maney
semoga cepat naik pelamin..huhu...

my kazen cantik sgt aritu...suke tgk die hepy..aku paling suke tgk baju die..chantek!!!
1 family hepy coz family sebelah pun sempoi gak.. yang paling bes my b pun dtg...wink**

nak dijadikan cerita la kn...
pas kenuri 2 aku terus kuar g jln2...mule2 rse seberslh gak sbb org ramai kt umah tp aku leh kua lak g jln2..
tp my kazen yg bg permission menggalakkan aku pegi..so, aku pegi jele..thnx to misz maney..(i da spoonsor u kan :P)
konon nak g kuala kangsar mkn laksa...
sampai je tol perghh..aku ajk my b balik...nak balik kenala pusing balik tol sebelah..
mak oooiii xtahan..de la 3 jam kitorg stuck kat highway..las2 jln2 kat highway jela aritu..
angin aku 1 bdn dibuatnye..ni sume my b punye plan..
aku ngn perut lapaq lagi.. las2 singgah mcd drivethru je....
de ke bg awek mkn mcd..aku dahla lapaq nk mkn nasi...sabar je..:(
sampi umah dela kul 10.30 mlm..
mlm 2 pulak abah n adik aku nak g indonesia, 2yg kejar ms 2 sampai angin2..haha..
mmm...de je bnde yg wat aku marah..tp xpe aku mntk maaf balik kat my b...:P

tahun ni ramai betul yang nak bertunang ye...
aku jelez tau sume nak bertunang..aku bile lagi??? sape nk jwb..
my b sila jwb ye..

selamat bertunang juge kat kak yatie yang akan bertunang pada sabtu ni..
sori sgt2 xdpt nk dtg coz mlm ni nk gerak balik shah alam.. ikut org so terpaksela balik pun ikut org gak..:P
nak arapkan seniri ade kete xtaula bile ye... ingat pas raye nak amek lesen dulu pas2 barula slow2 menabung...haha..
sekarang baru nk menabung ye...
korang layan je pic kat bwh ni ye...zassssss!!!

*petunang baru nek pelamin*


*dpt cincin~~sukela 2..;P*



*misz maney n en tunang*


Lastly,
selamat bertunang seakli lagi kat korang berdua...
orang kate bertunang ni bnyk dugaannye...8-p...
semoga korang bahagia... aminnnn...

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

~~DeAr DiArY~~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei